اس ام اس های شهریور 89
نوشته شده توسط : بهرام

این شما و این هم اس ام اس های شهریور89

 

 

روی آن شیشه ی تب دار تو ها کردم، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم ( فاطمه از یزد0913273)

 

مردن به راه دوست چو آغاز زندگیست ، ما زنده ایم از اینکه بمیریم برای دوست ( فاطمه از یزد0913273)

 

ما کشته ی عشقیم محبت کفن ماست....پرورده رنجیم، رفاقت هدف ماست ( فاطمه از یزد0913273)

 

به دنیایی که نامردان عصا از کور می دزدند ،از خوش باوری آنجا محبت جستجو کردم ( فاطمه از یزد0913273)

 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا، فردا شد و باز هم تو گفتی فردا، امروز دلم مانده و یک دنیا حرف ، یک هیچ به نفع تو تا فردا... ( فاطمه از یزد0913273)

 

پیش هم بودن اگر دیروزها لطفی نداشت، ارزش دیروز را امروز باور می کنیم ( ناشناس 0939057)

 

برای خندیدن منتطر خوشبختی نباش، شاید خوشبختی منتظر خندیدن توست ( رامین از اصفهان 0935258)

 

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت ، جانم از آتش هجر رخ جانانه بسوخت ( سیما از خوزستان 0938472)

 

  تو یه کوهی ما یه ریگچی ، تو یه سروی ما یه چوقچی، تو یه دریا ما یه جوقچی، تو ندایی ما یه بوقچی، تو همه چی اما ما هیچی ، یه اصفهانی از توقچی ( بهار از اصفهان 0935774)







:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: